18 Kasım 2015 Çarşamba

Uyku Bandı-Kahve-Kırmızı Yapraklar

Merhaba.
Son 1 haftadır kullanıp çevremdeki herkese anlattığım şeyi sizlerden esirgemeyeyim.
Her zaman uyku problemi olan biri oldum. Özellikle son birkaç yıldır dayak yemiş gibi denir ya aynı o şekilde uyanıyordum. Geçen hafta sevgili çok uykum varken telefonundan bir şeylere bakınca ışık gelmesin diye yıllar önce teyzemin aldığı ama hiç kullanmadığım göz bandı geldi aklıma. Sabah enerji patlamasıyla uyanınca "Acaba keramet uyku bandında mı?" diyerekten tekrar kullandım ve tekrar ve tekrar... En son ne zaman 1 hafta aralıksız her gece böyle uyudum ve uyandım bilmiyorum. İşin güzel kısmı arkasındaki kafaya geçirilen lastik hafif gevşek olduğundan sabah oluncaya kadar kafamdan çıkıyor ve sabah aydınlığa uyanıyorum. Böylece gece bütün enerjimi toplayıp uyanınca da normalde bir türlü kendimi toparlayıp yapamadığım tonlarca iş hallediyorum tabi.
Enerji bulup yapamadığım tonlarca iş de ev yerleştirmek, öyle afili işler falan değil. Yaklaşık 2 yıldır çok evde durmadığımdan birkaç parça kıyafeti yıkayıp yıkayıp giyiyordum. Hatta öyle ki yazlık mı yazlık bir elbisenin altına kalın çorap, üstüne hırka ya da kazakla kışın da giyiyordum. Kendisi tam bir 'Küçük siyah elbise' anlayacağınız. Durum böyleyken uzun yıllardır öyle pek bir kışlıkları-yazlıkları kaldırma ritüeli yaşamadığımdan şimdi bütün hepsi birden başıma patladı. Uzun süre paketli kaldıkları için hepsinin ayıklaması-yıkanması lazım, havalar serin olunca yıkananlar kurumadığı için de bu iş lastik gibi uzadıkça uzayıp sinirlerimi yay gibi geriyor. Oysa hayallerim vardı.
Şimdilik kendimi sokaklardaki kırmızı yapraklarla avutuyorum, bu evde en çok kullanılan şey olan kahve makinesiyle avunuyorum, kediyle oynuyorum, kurabiye yapıyorum, her gün çöpleri çıkarmayı unutup 2 günde nasıl bu kadar çöp üretebildiğimizi anlamaya çalışıyorum, sabah gözümü ilk açtığımda camdan mavi gökyüzünde küçük beyaz bulutlar görünce seviniyorum, bir kahve daha yapıyorum, yapmam gerekenler bitip yapmak istediklerime sıra geleceği günler için hayaller kuruyorum, ekşideki emlak balonu başlığına bakıyorum, sonra aklıma bizim en üst kattaki 850.000'e satılığa çıkarılan ev geliyor, satılmış mı internetten kontrol ediyorum. Böyle böyle geçiyor günler, uyku bandı, kahve ve kırmızı yapraklar da olmasa geçmeyecek.


Hiç yorum yok: