15 Ekim 2015 Perşembe

İnadına

Kendime bunu neden yaptığımı bilmiyorum, aklımdan hiç çıkmıyor artık. Ankara'daki patlamanın sansürsüz videosunu izledim. Ömrümde ışid vb videolarını izlemiş insan değilim, onu bırak komik kaza videolarını bile yüreğim ağzımda izlerim. Sonuç olarak rüyamda, daha önce hiç gitmediğim Ankara'ya gidiyorum, türlü çeşit musibetlerle uğraşıyorum. Sanırım aynı kazada biri hayatını kaybederken hayatta kalan insan psikolojisine benzer bir nedenden ötürü izledim. Gerçekten emin olamıyorum. Bir insan nasıl kendini de öldürmek pahasına bu yola girer, bile isteye, anlamaya çalışıyorum. Salt cahillik ya da kötülük, kötü olana inanmışlık diyerek kestirip atmak istemiyorum. Kestirip atarsak biliyorum ki her şey daha da kötü olacak. Hayattan, insanlardan soğumamaya çalışıyorum. Böyle zamanlarda hep aklıma bir anda, hiç tanımadığım insanlardan gördüğüm iyilikler gelmeye başlıyor. Bu bana aklımın güzel bir oyunu olsa gerek. İnadına başkaları için iyi bir varlık olma arzusuna düşüyorum. Zaten insalık olarak başka türlü hayatta kalmamız mümkün değil gibi görünüyor.

Hiç yorum yok: