7 Kasım 2013 Perşembe

ATMA EVLADIM Bİ' GÜN LAZIM OLUR

Son zamanlarda İstanbul'un birçok yerinden sokağa yeni yeni atılan hayvanların haberlerini görüyorum. Alabildiğine can sıkıcı bir durum. Son bir haftada bile ofisin yanında yöresinde iki yeni köpek peydah oldu. Ofisimizin köpüşünü parka götürdüğümüzde gördük birini de. Oradaki başka bir köpeğin sahibi -ki kendi köpeğini de yakın bir zamanda sokakta bulmuş- alıp götürdü. Daha sonra karşılaşmadığımız için soramadım ne yaptığını.
Bi' yandan da halihazırda yaramaz ve laf dinlemeyi pek sevmeyen bir köpeği olan bir arkadaşım da sokağa atılmış (ya da kaçmış) bir kurt köpeği bulmuş ve onu da almış evine. Kendi köpeği kıskançlıktan delirmeden önce başka birine sahiplendirebilir umarım.

Kedinizi-köpeğinizi çok sevin, öpün okşayın ama bence çok da şımartmayın, arkası kesilmiyor!

Ofisimizin köpüşüyle bitirelim bari bu yazıyı da!


Böyle sinirli gibi bakmasına kanmayın, maymunluk o biçim.

Köpüşsüz kedisiz bir günü geçmeyen bloggerınız Süpersonik bildirdi.

3 yorum:

fermina daza dedi ki...

Oğğğğ merhaba ofis köpeği!
Sırtımda geçmek bilmeyen bir ağrı var ve sanırım gece yatakta Koko tarafından itilip kakılmaktan oluyor. Lanet olsun seni yatağa ilk defa aldığım geceye! El kadardı, üşüyordu falan, nerden bilebilirdim kazanılmış hakların geri alınamadığını?!
Sokağa hayvan atanlara da burdan seslenmek istiyorum: Bok gibi insanlarsınız!

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Koko'yla bir yatağa sığabilmek için en büyük boy yataklardan gerekiyor bence =) Şimdi şikayet ediyorsun ama kışın soğuğunda çok güzel ısıtır gibi geliyor bana =)
Bir de Kahve'yi sahipkendirmişsiniz sonunda, umarım halinden memnundur.

Sokağa hayvanlarını atan insanlar hakkındaki düşüncelerini de aynen paylaşıyorum!

Aner dedi ki...

ayy yerim senin suratini ben :) Ferminanin sokaga hayvan atanlarla ilgili dusuncelerine bende katiliyorum ve eklemek istiyorum. Sokaktaki hayvanlara eziyet edenlerde bok gibi insanlar !