16 Mart 2013 Cumartesi

DİZİLER GERÇEK OLSA?

Diziler gerçek olsa -The Walking Dead ve varyasyonlarını tenzih ediyorum- güzel olmaz mıydı azıcık? Seyirci kaybetmeyi göze alıp gerçekçi devam eden ve tatmin etmeyecek kadar normal bir sonla biten diziler belki cazip gelmez insana, sonuçta çoğu kişi biraz da olsa kendi tekdüze, sıkıcı gerçekliğinden uzaklaşmak için izliyor dizileri. Büyük başarı öykülerini izleyip "Acaba benim de....?"yle başlayan sorular ardı arkasına sıralanıyor. Sıradan gerçeklikleri  en iyi şekilde yansıtıp büyük bir başarı kaydeden dizilerin başında Seinfeld geliyor benim için. Tamam, kabul, Kramer gibi bir komşuyu kimse istemez hayatında, Costanza kadar içten pazarlıklı bir insanla zorunda olmadıkça aynı masaya oturmam bu nedenle bana göre o kadar da gerçekçi değil vs diyorsanız biraz durup etrafınızdakilere bakın -hatta kendinize-, ben düşündükçe daha çok ortak nokta buluyorum, hem bu insanları seviyorum da...
Ya da Sex And The City... Gerçekte dört tane birbirine alabilidiğine zıt karakterdeki kadının ilişkilerini bu kadar yakınken bu kadar uzun sürdürebilmeleri mümkün mü dersiniz? Olabilse güzel olmaz mıydı?

Peki ya onların evlerine sahip olsak? Hangisinden yana olurdu tercihiniz? Architizer'da NY'da geçen birkaç film ve dizideki evlerin planları çizmiş İspanya'lı bir sanatçıya yer vermiş . Diğerlerine bakmak için yukarıdaki linke tıklayabilirsin, aşağıda da birkaç örneği var;





Hiç yorum yok: