24 Ocak 2013 Perşembe

Koca Bir Ay!

Merhaba herkese! Azıcık iş güç, ha bugün ha yarın derken koca bir ay boyunca hiçbir şey anlatamadım sizlere.
Fırsat buldukça anlatacağım yavaş yavaş, bazı planlar projeler peşindeyim, pek boş durmuyorum. Sanırsam azıcık değişik bir dönemden geçiyorum, hem siz de beni azıcık özleyin. Günlerin nasıl bittiğini pek anlamıyorum bu aralar, anlar anlamaz güzel güzel, değişik değişik şeylerden bahsedeceğim sizlere. Bir ara da bana gelen müthiş Postcrossing kartpostallarını göstereceğim, çünkü ben kendileriyle aşk yaşıyorum. Postcrossing halihazırda bildiğim bir şeyi çok güzel pekiştirmeme neden oldu; en azından İstanbul'da düzgün, güzel bir kartpostal bulmak çok zor ama bulunca da çok güzel şeyler çıkabiliyor. Geçenlerde Kadıköy'de yeni açılan Ada Kitabevi'nde uranus.com.tr'de de satılan cardbooklardan buldum, yapıştım tabi, hemen aldım bulmuşken, bir de İstanbul Modern'den aldığım yerli ressamların kartpostalları oluyor onlardan eskiden beri belki birine veririm diyerek ikişer üçer tane aldıklarımdan gönderiyorum millete. Gerçi onlar normal bildiğimiz 10x15cm formatının biraz dışında kalıyorlar ama yine de çok güzeller. Eğer bildiğiniz ilginç kartpostallar satan bir yer varsa söylerseniz müthiş sevinirim, öyle böyle değil. Bir de yurtdışına gönderilen kartpostallar artık 2.20 liraya gönderiliyor yeni yılla birlikte gelen zamlardan dolayı. Bir bakıma iyi oldu 2 liraya postahanelere gönderdikleri pullar pek güzel olmuyordu, şimdi çok güzel bir seri var, o kadar güzel seri bulunca da bol bol aldım. Çok da güzel oldu.
Bir de ortalıkta güzel, değişik kartpostallar bulamamak aklıma bu konuyla ilgili bir fikir getirdi. Son 1-2 aydır onunla da uğraşıyorum bir yandan.

Şimdilik bu kadar, özleyin beni!



Hiç yorum yok: