9 Ocak 2013 Çarşamba

Hangi Oje Yakışmaz ki Kız Sana

Bazen durup -gerçekten- saçma sapan şeyler düşünüp alakasız çıkarımlar yapıp üstüne bir de bunlarla milletin zamanını yiyorum afiyetle.


Son 2 yıldır filan bu "NailArt" hadisesi inanılmaz hayran topladı kendine. Ojelerin ucuz ve kolay ulaşılabilir olmasının da inanılmaz katkısı olduğuna eminim. En kötüsü Park Bravo'ya gidip şu 30 liraya satılanlardan alırsın değişik ve ara bir renge ihtiyacın olduğunda.
Atla deve değil belki ama, insanın ruh haline de çok etkisi olan bir nane sanırım. Her gün farklı renk oje kullanan mutlaka birileri vardır etrafında. Benimse ilişkim en çok, üşenmediğimde sürüp, aynı ruh halim (dolayısıyla aynı renklerde kıyafet tercihim) devam ediyorsa 1-2 gün sonra uçlarından dökülmeye başladığında temizlemekle üstüne bir kat daha sürmeye karar vermek aşamasında henüz. Yanlış olmasın, sadece arkadaşız.

Her gün o ojeleri sürüp, her gün çıkarıp tekrar yenisini/farklısını süren insanlar bence inanılmaz gayretkeş insanlar. Yani, benim herhangi günlük bir konuda gösterdiğim tutarlılığın feriştahı gelse bu insanlarınkiyle aynı siklette bile yer alamayacak kadar zayıf kalır.(Bu tür saçma sapan konulardaki çıkarımlarımı bıkıp usanmadan anlatırım ama!)

Herkes rahatlamak, kendisi için bir şeyler yapmış olmak için farklı şeyler yapar. Ben oturup çizim yaparım-ilüstrasyonlar yaparım, başkası oje sürer, bir diğeri pastalar yapar. Sanırım bu, biraz da kendini ifade etme, dünyaya karşı kendini göstereceği yolu seçme isteğinden kaynaklanan inançtan doğuyor. Sonuçta, herkes aynı olsaydı dünya inanılmaz sıkıcı bir yer olurdu, hatta o kadar ki belli bir yerden sonra sıkılıp intihar etmeyenlere başka bir dünyadan gözüyle bakılırdı, Urfa'da taş filan atılırdı. Ne bileyim işte. Öyle.

Uzaylı dedim de aklıma geldi, Docto Who'nun geçen yılki kırismıs bölümü daha güzeldi bu senekinden. Geçen yılki böyle hem daha bir hikayemsi gitti hem de kendi başına bağımsız bir bölümdü. Spoiler vermemek için burada kesiyorum.

Doctor Who-Daleks
*Bu arada "Aklıma geldi de","dedim de aklıma geldi" cümlelerinden pek hoşlaşmadığım için ve çoğu zaman kendimi bunu yapmaktan alıkoyduğum ama kendimi bu konuda kısıtlamaktan daha bir hoşlaşmadığım için yeni etiketimiz "Bilinç Akışı"na hoşgeldin diyor ve alkışlarla yerine alıyoruz.

1 yorum:

Pisikopati dedi ki...

Shilac'ın çıkmayan ojesini tavsiye ediyorum sana:) 3 hafta kadar dayanıyor eğer çok hızlı uzamıyorsa tırnakların..Ben de aynı senin gibi gayretkeş olmayan ama bir yandan da bakımlı görünme sevdasında olan bi insanım:)