13 Aralık 2012 Perşembe

Takıntı mı?

Ben mi yeni yeni farkediyorum yoksa hep bu kadar numara takıntılı mıydı insanlar? Dün 12.12.12 olması sebebiyle millet ortalıkta çilgın atmış, özel işlerini bu tarihe ayarlamış... Çocuğunu sezeryanle bu günde dünyaya getirmeler, evlenmeler -ki bence Aralık ayı evlenmek için pek romantik ya da sevimli bir ay değil- ama dün gazetede gördüğüm bir haber var ki ne düşüneceğimi bile şaşırdım, bilmem nerede bir çift bu tarihte evlenmiş olmak için boşanıp yeniden evlenmişler. E canım siz hiç evlenmeseymişsiniz de olurmuş. Bu kadarı da bana fazla geldi anlayacağınız. Sanki o tarihte evlenince, çocuk yapınca her şey bir anda toz pembeden daha da toz pembe olacak... Size bir sır vereyim, yine anlaşamadığınız konularda kavga edeceksiniz, çocuğunuz yine aynı ergenlik krizlerini yaşayacak, eşinizin yine yapmadığı ya da yaptığı bir şeyi başına kakıp duracaksınız ya da -bazen başınıza gelir ya- basiretinizin bağlandığı bir konuda yine basiretiniz bağlanacak ve maddi/manevi zarara uğrayacaksınız.

En olmadık yerden, en olmadık şekilde yardım beklemektense gerçekten harekete geçmek çok daha mantıklı, yoksa evliliği düzlüğe çıkarmanın yolu boşanmaktan geçmez.

Hiç yorum yok: