18 Aralık 2012 Salı

Süpersonik'ten Yeni Yıl Hediyesi

2010'un  Eylül ayından beri iyi-kötü buralardayım, 2. yıldönümü de geçmiş ama yeni yılın yaklaşmasıyla bir hediye verebilirim diye düşündüm.

Bana kitap hediye geldiğinde ortalama bir insanın imkanları dahilinde uçabileceği kadar havalara uçuyorum, benim gibi hissedenlerin ortalamasını pek bilmiyorum ama sanırım bu çekilişle hep beraber öğreneceğiz.

Hediye olarak ise J.D. Salinger'ın Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabını seçtim.

Bu kitabı aslında kendime almıştım ama alıp eve geldikten sonra yılbaşı hediyesi olarak vermek geldi içimden.

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;

°Sayfayı takip etmek,
°Bu yazıya yorum bırakmak, tabii ki adsız olarak bırakılan yorumlar geçersiz sayılacak. Dilerseniz blogunuzda, Facebook ya da Twitter'ınızda da yayınlayıp çekiliş heyecanını arttırabilirsiniz,
°Katılım 23 Aralık Pazar günü 23:59'a kadar devam edecek ve sonucu buradan açıklayacağım!

Şimdiden herkese bol şans!




7 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

bir selam yeter mi??sevgiler

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Merhaba Sihirli Oklava. Bir selam yeter tabi, daha ne olsun? =)

Hayat Bir Dejavu dedi ki...

bi selam da ben çaktım :)

Oğuzhan KAYHAN dedi ki...

Merhaba :) Şansımı bir deneyeyim dedim ben de :)

paylaşacaklarım var dedi ki...

merhaba.
hediyenizin kitap olması çok güzel.
ben de katıldım.

paylasacaklarimvar.blogspot.com

Sinem Ergun dedi ki...

Süper bir kitaptır, bende İngilizcesi var Türkçesi olmasını ve okumayı çok isterim:) Çekiliş için özel bir kitap, sonuçları merakla bekliycem. Bendeki çekiliş için sana da bol şans dilerim:)

NAZLI dedi ki...

Selamlar.Bloglarda çokça gördüğüm ve merak ettiğim bir kitap.O yüzden katılmak isterim bende.
naznaz17@gmail.com
Nazlı