11 Kasım 2012 Pazar

Postcrossing

Yapmış adamlar!

Buraya tıklıyorsun ve üyelik oluşturuyorsun, sistem sana birini gönderiyor ve oraya kartpostal gönderiyorsun. Kartpostalı gönderince senin de adresin başka birine gidiyor ve gönderiyorlar kartpostalını!

Sevgili Stupid Little Things nam-ı diğer Fermina Daza yazmış blogunda, ben de katıldım postcrossing olayına.

Yıllarca, evine bile giden insana şakasına da olsa bir umut uğurlarken "kart atmayı unutma" diyen ben tabii ki böyle bir olayın görüp de katılmamazlık edemez.

Neyse efenim, ilk kartpostalımı Rusya'ya gönderiyorum. Umarım kazasız-belasız gider kartpostalım.


Bu kartpostalı geçen ay Kadıköy'de Akmar'a gelirkenki kırtasiyelerden birinde görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. Farklı versiyonlarıyla birlikte birer ikişer almıştım, şimdi ise hayatımda ilk defa birine kartpostal olarak gönderiyorum bunu. Ben çok beğenmiştim, umarım o da beğenir.



Nostaljikliği tavan yapan Blogger Süpersonik...

3 yorum:

fermina daza dedi ki...

kartı çok beğendim! rusya bazen uzun sürüyor, sanırım büyük şehirlerine daha çabuk ulaşıyor. ay hadi çabucak gider umarım :)

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

teşekkür ederim=))

Adsız dedi ki...

kaç günde gider ki