10 Kasım 2012 Cumartesi

A-B-C ve Diğerleri

Okuma-yazmayı unutmadım ama işte insanın içinden gelmiyorsa gelmiyor. Sonbahar her zaman iyi gelmiştir bana. Bulutlu-yağmurlu hava gördü mü hafakan basanlardan değilim. Etrafımda azıcık kapalı havayı görünce "Böyle hava mı olur!" diyen insanlar o kadar inanıyorlar ki başka türlü düşünenlerin olamayacağına "Ben seviyorum bu havaları" dediğimde yalancı muamelesi görmemek için susuyorum. Hem zaten sonbahar sessizken daha güzel.

Romantik olmayan bir sonbahar fotosu bulamadığımdan bu fotoyla idare edicez artık.




Sonbaharın, romantizm ve sarılı-turunculu yapraklardan oluşmadığını bilen bloggerınız Süpersonik...

2 yorum:

pisikopati dedi ki...

supersonik selam pisiko ben, kırpıkla ilgili mesajına teşeekkur ederim mailim blogda duruyor bana bir mail atar mısın sana diyeceklerim var:)

Özgür Ceren Can dedi ki...

;)