11 Aralık 2011 Pazar

Tekir'den Haberler

Eylül ayında bir sabah dışarıdan gelen bir kedi ağlama sesiyle uyandım. Bu ağlama sesinin "Yardım edin bana!" demek olduğunu anlamak için eminim kedilerle iletişimin başlangıç seviyesinde olması bile yeterli olurdu.

Kedim Tekir, şu anda 3 patisiyle, 4 patisi olduğu zamanlardan daha hareketli bir yaşama devam ediyor. Morali iyi, keyfi yerinde, öteki ön patisindeki yara da iyileşti. Veterinerimiz de memnun durumundan. Çünkü kalan ön pati de tehlikedeydi; şiş durumda 1 hafta kaldı. Şiş kalması çok uzun sürünce 2. bir ameliyat geçirmişti. Ondan sonra da her şey yoluna girmeye başlamıştı. Ama yine de gözlem altındaydı çünkü pati yeniden şişebilirdi damar tıkanıklığı yinelenseydi. Ama neyse ki korkulan olmadı ve evimizin tatlı kuzusu, şımarık tekiri kalan hayatına 3 patiyle devam etmeye başladı. Ara ara soran, haber isteyen takipçilerim için gelsin bu yazı da; işte Tekir ve keyfi!




3 yorum:

fermina daza dedi ki...

vuhuuu yaşasın tekoş'un iyileşen ön patisi!
kutulu fotoğraflarını çok beğendim, benim tekir de girerdi hep küçücük kutuların içine. biz gülünce de "ben komik bişey göremiyorum" der gibi nalet nalet bakardı :)
gayet iyi görünüyor çocuk, geçmiş olsun valla tekrardan.

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

zaten o kutunun içinde o kadar mutlu ki tarif edebilmek imkansız ama bakışlardan şımarıklık belli oluyordur az-çok =)))

çok teşekkürler =D

Vladimir dedi ki...

yazık kuzucuğa, çok da sevimli. bundan sonrasında mutlu huzurlu bir yaşamı olsun inşallah. Amma görünen o ki çok seviliyor sevgi varsa bunların hepsi de olur. :)