5 Kasım 2011 Cumartesi

Vanilya-Çilek Olsun

Ben burada modern zamanla didişirken, Onun, çaresizce dalgaların arasında uyumaya çalışması sanırım evrenin dengeleme olayının bir parçası.

Her şey çilek, her şey vanilya olsun istiyorum. Kısa zaman dilimlerinde de olsa... O' nun gitmesiyle nezle olup çıkamamıştım evden, O.' nun çıkıp hava alabileceği yer sınırlıyken... Gideli 1 haftayı geçti ve ben daha yeni dışarı çıkabilir kıvama geldim. Sanırım evren durumu sürekli eşit tutmak için elinden geleni ardına koymuyor. Eh, sanırım bakış açım da gayet vanilya-çilek kıvamında.

"Haberleri okuyamadığın için şanslısın." diyorum. "Neden?" diye sormuyor. Başlarsam susmayacağımı ikimiz de biliyoruz. Başka konulara akıveriyoruz.

Ben, yaptığım resimleri anlatıyorum, biraz yapmak istediklerimden, O. da ne zaman döneceğinden, dönünce yapmak istediklerinden.


O.


Zaman geçiyor sürekli. Ama hiçbir zaman yeterli hızda geçmiyor diye düşünüyoruz sanırım ama her zaman çok hızlı geçiyor. Birini özlemeyi ya da bir şeyin olacağı zamanı umutla beklemeyi, varılacak yere varana kadar geçen zamanı güzelleştirmek demeyelim de özelleştirmeyi beceremiyoruz pek insanlık olarak. Hep, şu zaman geçse de, bu olsa da, o bitse de...
Evet, gelse iyi olur ama O. gelene kadar yapmak istediğim, yapmam gereken o kadar çok şey var ki...

Ah ama bu haberler o kadar enerjimi çekiyor ki, yapışıp kalıyorum yerimde.

N.Ç. ve onun gibiler üzerine düşünüyorum bu aralar en çok... Bu haberler ne kadar arttı birçokları farkındadır. Artık, millet idamı istesin diye bilerek  bu haberlerin bu kadar çok verilmeye başlandığını, bu verilen cezaların böyle dağ gibi arkasında durulduğunu düşünmeye başladım. İdam önce tecavüzcüye gelir, sonra ona buna derken farklı görüşten kim varsa hedef haline gelmeye başlar. Hiçbir şey ilk başladığı noktada kalmaz, kalamaz. Kim olursa olsun, ne olursa olsun "yaşama hakkı"dır. Özgürlük hakkı belki ömür boyu elinden alınabilinir, (böyle bir uygulama var mı bilmiyorum ama işte tekrar işleme konması için ya çok güçlü nedenler ya da minimum 35 yılını özgürlük hakkı elinden alınmış olarak geçirmiş olması şartları konabilir) ama yaşama hakkı bambaşka bir şeydir.

Kuzen bildirdi bu arada, bugün Guy Fawkes günü imiş. Eğlenceye bahane, maytap filan alıp sokağa çıkmak isteyen varsa çekinmesin.

Neyse... Sonu gelmez bıdılanmalarımın. Güzel bir şarkıyla bitirelim madem.




.

2 yorum:

Bolat dedi ki...

Şahane şarkı, paylaşım için teşekkür ederim :)

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Beğenmenize sevindim, rica ederim =)