6 Kasım 2011 Pazar

Küt Küt Küt Küt

Blogları gezerken hani, 8-9 blog birden açarsın, okumaya başlarsın birini, o sırada birden bir şarkı başlar, hiç bilmediğin, duymadığın, dövseler duymak istemeyeceğin... Sayfalar tam yüklenmemiştir, şarkı kesik kesik devam eder bir türlü anlamazsın nerden geldiğini! Heh, işte ben o durumlarda saçımı başımı yolmak istiyorum, sesi kısana kadar birkaç kez daha aynı şey oluyor, en yüksek volümden baslar, davullar, ziller giriyor ya... Kalbim küt küt oluyor her vuruşta, yerinden çıkacak! Yapmayın n' olur, özellikle benim gibi gece blog gezenler için daha kötü oluyor, bütün o sessizlik, sakinlik içinde. Bu blogları iş yerinde kaytararak okuyanlar da var, ifşa etmeyin. Arada çok mu istiyorsunuz insanlara dinlediğiniz şeyi dinletip benzer ruh haline sokmayı? Link verin efenim, daha iyi daha güzel!

2 yorum:

Çavlan dedi ki...

öff aynen! hele ofiste olunca bu durum çıldırıyorum, kendi müziğimi bilgisayarımdan dinlediğim için bilgisayarın sesi de açık oluyor... tek tek incelemek zorunda kalıyorum hangisinden geliyor diye, gizlemiş de oluyorlar o player'ları bir güzel.. tespit edince şıp diye kapatıyorum ama bakmadan ve bir daha uğranmıyor asla o bloga, bir anlasalar bunu, bunun blogları için iyi değil itici bir şey olduğunu...

öküz dedi ki...

Öküz de sevmiyor blog müzüklerini.. Kahrolsun blog müzükleri! :S