9 Kasım 2011 Çarşamba

Bir Varmış Bir Yokmuş

Bir varmış; bir yokmuş, evvel zaman içinde...

House MD' den tanıdığımız Jennifer Morrison'ın (House' daki adını hatırlamıyorum) yeni dizisini izledim geçen gün. Birçok masal kahramanını alıp, merkezine Pamuk Prenses' in kızını oturtmuşlar. Kızı rolünü de bu hanım kızımız oynamakta. Şimdiye kadar bu hatunun güzelliğinin, House' da, filminde vs hep abartıldığını düşünmüştüm, Once Upon a Time' a kadar. Burada gerçekten daha güzel görünüyor.
Diziye gelince... Bazı manzaralar WoW' dan bazı yerlere, bazı haritalara çok benziyor. Dizinin tamamı bu havada geçmiyor tabii. Büyük kısmı günümüzde gerçekleşiyor. Ayrıca kötü kalpli cadı, hapsedilmiş bir başka kötü cadının yanına gitmek için fare şekline giriyor. Bu da WoW daki Mage sınıfını hatırlatıyor. Şu anda hatırlayamadığım birçok ayrıntıyla da WoW' a selam gönderiyorlarmış gibi geliyor bana. Daha ne kadar kendini izlettirir bilemiyorum... Zamanında büyük bir yemin etmiştim bir daha Lost yapımcılarının, senaristlerinin, oyuncularının dizi veya filmlerini izlemek konusunda ama gel gör ki Game of Thrones yok, Doctor Who yok, can sıkıntısında çerezlik gidiyor işte.



Kötü kalpli cadı ve elmaları

Hiç yorum yok: