25 Kasım 2011 Cuma

Bana Listeni Söyle Sana Nasıl Halledeceğini Söyleyeyim

  • 5 haftadır düzenlenmeyen çekmeceler,
  • 3 gündür silinmeyen yerler,
  • 2 haftadır değiştirilmeyi bekleyen halılar,
  • Silinmesi gereken kapılar,
  • Saç bakımı,
  • Değişmesi gereken yatak çarşafları.
Bunlar ne mi? Yalnızca evden çalışan birinin çalışmaya başlamadan önce kafasından geçenler. Tabii geçmekle kalmıyor, hareket de beraberinde geliyor. Bir enerji, bir şevk ki sorma gitsin. Hepsi çalışmamak için.
Bulaşığınız, çamaşırınız mı var? Haftalık yapılacaklar listenizi bir türlü tamamlayamıyor musunuz? O zaman gitmeyin ofise, uğramayın stüdyoya, girmeyin atölyeye; evinizde çalışın! Deadline alarmları çalsa da tertemiz bir eviniz olur, inlerle cinlerin at koşturduğu bir yapılacaklar listeniz olur.
Kendi adıma konuşmam gerekirse hiçbir şey bulamazsam bloga girip bakıyorum işte. Fena mı, Siminya' nın son 3 yazısını okumamışım, artık o da tamamdır. 




4 yorum:

fermina daza dedi ki...

buzdolabını temizlemem lazım ama eminim bi jüri öncesi falan bol bol vaktim olacak buna :)
tekirini soracaktım sana, nasıl oldu? merak ediyorum çok.

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Fazla biriktirmemek lazım işleri yoksa hiç başlayamıyor insan asıl yapması gerekene.

Tekirim de gayet mutlu, huzurlu. İyileşti iyice ama yakın zamanda bir kısırlaştırma ameliyatı da olması gerekiyor. Kendisini iyice toparlamasını bekledik. Erkek kedilerin daha kısa sürüyor gerçi kısırlaştırma sonrası kendilerini toparlamaları.
Onun dışında şımarıp şımarıp geziniyor evin içinde =)
Teşekkürler sorduğun için.

fermina daza dedi ki...

ay çok sevindim, yaşasın mutlu ve şımaran tekirler!
erkeklerin çok dertsiz kısırlık ameliyatı, haklısın. ben eski koko'yu (eski koko erkek bi siyamdı) parasız bi zamanımda belediyenin veterinerine götürmüştüm kısırlık ameliyatı için, çok ucuz ve çok iyilerdi. ama istanbul'u hiç bilmiyorum. hadi bakalım, bunu da atlatsın, başka travma olmasın inşallah hayatında çocuğun :)

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

İşlerimi bir halledeyim, güzel güzel, fotolu bir yazı da ona yazacağım =)