30 Ekim 2011 Pazar

Vanilya Kokusu

Çok tartışmalı kokular vardır, herkes sevmez. Hatta bazı kokular vardır, insan, ya çok sever ya nefret eder, hindistan cevizi kokusu gibi. Çok sevmeme rağmen bir insanın neden hindistan cevizi kokusunu sevmeyeceğini hatta nefret edebileceğini anlıyorum ama iş vanilya kokusuna gelince sanırım algılarım kapanıyor. Ikea' ya gittiğimde, her bayan kişisi gibi oradaki çeşitli mumlardan birkaç tanesini beraberimde evime getirdim. Vanilyalı mum da bunlardan biri. Genel olarak kakao kokulu olanı yakmama rağmen  bugün vanilyalıya ihtiyacım oldu ilk kez henüz kendisini görmeye doyamadan göndermek zorunda kaldığım O. için. Bütün evi baştan aşağı yıkasam yine de vanilya koksun istiyorum her yer. Vanilya kokuları eşliğinde, yıllardır gözüm olup da nedense bir türlü alamadığım ama bana hediye ettiği Van Gogh suluboyamla renkleri birbirine karıştırmak istiyorum sabaha kadar.



"Pardon Bayan"


Buna isim vermedim henüz.

Sabah nezle olarak uyanmamın bütün her yeri vanilya kokusuyla doldurmaya çalışmamla bir ilgisi olabilir gerçi, ancak alırım kokusunu gibi geliyor.


Gün boyu hasta bir şekilde evde yattığım ve ancak 1-2 saattir kendime geldiğim için ancak kutlayabiliyorum; Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun hepimizin. Şimdi kalkıp trollük yapmayacağım bazı kesime karşı. Umurumda değil artık ne dedikleri, ne yaptıkları, amaçları dikkat çekmekse evet çektiler, umursanmaya bile değmez benim açımdan söyledikleri yalnız her milli bayramda bir şeyler üretebilmelerine şapka çıkarmak istiyorum. He bu arada o bayram "Şeker bayramı"dır der uzaklaşırım.

8 yorum:

komançi dedi ki...

geçmiş olsun.

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

teşekkür ederim, ama malesef böyle hasta olunca bir türlü geçmiyor =/ ilkbahara kadar hastayım bu gidişle =P

yaş tahta dedi ki...

Geçmiş olsun, grip veya nezle için tam mevsimi bol vitamin önerilir.

Bir de hanivanilya kokusundan nefret edenlerdenim; hele ki parfümlerinden! Bir insan neden pasta gibi kokmak ister anlamam. Çok sahte bir koku gelir bana.

yok dedi ki...

resimler sahane!
kokularin en guzeli: kurabiye+anne+deniz :)

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

@ yaş tahta, teşekkür ederim =)

pasta gibi kokmak istemenin sırrı bayan olmakta saklı sanırım. vanilya, hindistan cevizi gibi kokulardan nefret edenlerin çoğunluğunu erkekler oluşturuyor ilginç bir şekilde. kokunun sahte gelmesinin nedeni çok şekerli olması olabilir mi?

@ yok, resimlere yorumun için teşekkür ederim =))

kokular konusunda da bu zevkleri paylaşıyoruz, kurabiye ve deniz kokusuyla uyanmak ve anne kokusuyla uyumak da sanırım en güzeli =)

Lô - Lâ dedi ki...

gecmis olsun .. ve resimler muhtesem .. begendim !

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

@ Lô - Lâ, teşekkürler, teşekkürleer, teşekkürleeeeer =)))

yaş tahta dedi ki...

Sadece parfum olarak değil, tatlıda dahi vanilya kokusunu sevmem. Sahte dedim, kokusu var tadı yok. Biri eksik olunca sahteymiş gibibir his uyadırırbende.