14 Ekim 2011 Cuma

Dikkaaaağğğğyyyyt!

Uzun zamandır ciddi bir dikkat sorunu yaşadığımı farkettim az önce.

  • Yarım saatlik diziyi 3 güne yayarak izliyorum, en son ne zaman film izlediğimi kimsecikler bilemez, ben hiç bilemem, dikkat etmemişim.
  • Uzun blog yazılarını başından sonuna okuyamıyorum. Bir başını, ortada 2-3 cümleyi ve sonunu okuyorum son zamanlarda.
  • Akşamüstü F. aradı, aslında ilk öğlen aramıştı ama işim vardı meşgule verdim sonra aramak için ama unutmuşum, her neyse, benden bir şeyler tasarlamamı istedi çok sayıda üretilecek bir şey için ve benim aklıma 5 dakika önce geldi ve yarına en azından birkaç taslak versem iyi olurdu. 
  • Son blog yazımdan beri sürekli bir şeyler yazmaya başlıyorum, 3 cümle ve gerisi yok. Tamamen dikkat eksikliğimden. Nasıl toparlayacağım bilmiyorum. İyisi mi dikkat gerektiren bir şeyler yapmayayım bir süre.
  • Sigaraya yapılacak-yapılan zammın arkasına iliştirilen "Biz halkımızın sağlığını düşünüyoruz." ilüzyonuna zerre inanmıyorum.
  • Pek muhterem hükümetin yaptığı "Güncelleme" ye söyleyecek söz bulamıyorum o yüzden susuyorum!
  • Tekirim artık hepten iyi durumda. Oyun oynamaya başladı, antibiyotikleri bitti, sadece her gün bandajını yenilemek gerekiyor o kadar.

Kalın sağlıcakla canlarım.


Hiç yorum yok: