29 Eylül 2011 Perşembe

Tekir

Geçen hafta pazar günü çok kötü bir ağlama sesiyle uyandım. Ayrıntılara girmeyeceğim. Kedilerimden birinin ön patisi kesilmek zorunda kaldı, diğerini iyileştirmeye çalışıyoruz. Bu arada ciddi bir antibiyotik tedavisi ve tabii sonuçları, ayrıca sürekli ilgi, sevgi. Neyse ki moralini yüksek tutabiliyoruz. Uysallığı, tatlılığı ve cana yakınlığıyla veterinerdeki herkesin gözbebeği oldu küçük tekirim. Gece 3 kere uyandırıp sevgi istemeler, 5 dakikada bir "gel beni kontrol et" mırmırlarıyla geçiyor günlerim. Bunun dışında güzel şeyler de oluyor ara ara, üst kattaki kadının sabah 9.30 ta, gecenin 12 sinde bağıra bağıra TSM şarkılarını Kibariye havasında ve ciddi ritm kaçırarak-aynı yeri defalarca ve defalarca söylemesini saymazsak!

Başka şeylere pek vakit ayıramıyorum. Sanırım önümüzdeki 1 haftayı da atlatırsak tekirimin ihtiyacı olan minimum ilgi seviyesi biraz daha düşecek, o zaman gezineceğim yeniden bloglarda. Kendinize iyi bakın efenim, kedilerinize, köpeklerinize daha iyi bakın.


Yaslanarak uyumayı da pek sever!

6 yorum:

bahar006 dedi ki...

Ya çok üzüldüm, çok geçmiş olsun, o boyunluğa sinir oluyo hayvanlar genelde ama seninki pek masum maşallah...

fermina daza dedi ki...

geçmiş olsun tekoş'a! yanağından hayali bi makas alıverdim, umarım çabuk toparlanır. muazzam bıyıkları varmış bu arada, çok güzel :)

pisikopati dedi ki...

çok üzüldüm çok geçmiş olsun, iyi ki senin gibi onu çok seven birisi var yanında :(

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Teşekkür ederim herkese iyi dileklerinden dolayı =)

@ bahar, tekirimin pek bir sorunu yok boyunlukla, ara sıra sıkılıyo, sürekli gözetleyebildiğimiz zamanlar çıkarıyoruz 10 dakikalığına filan. zaren göbek kaşıdığımız anda unutuyor her şeyi. =)

@ fermina daza, evet, farketmene şaşırdım, fotolar karanlık çünkü. çok heybetli bıyıkları var ve ilk defa tekirimde rastladığım şey ise bıyıklarının olduğu yeri kaşıtmaya bayılıyor!

@ pisikopati, ben de onu düşündüm, evet tekirim bir şekilde şanslı ama o şekilde bir yerlere saklanıp ona yardım edecek biri olmadığı için bir köşede yalnız ölümü bekleyen ne çok hayvan vardır diye.

inanirsakolurbence dedi ki...

Kıyamam ben bu minnoşuma.Nası oldu düzeldi mi patişkosu

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Düzeldi ablası =)

Veterinerimiz, ilerde damar yolunda yeniden sorun çıkabilir dedi ama tabi bu en kötü senaryo şu an için =) Hala 3 patiyle yürümeye alışmaya çalışıyo. Açıkcası sağlam bir depresyon bekliyorduk ailecek ama keyfi yerinde. Farkında artık 3 patili olduğunun, hareketlerine çok müdahale etmemeye çalışıyoruz. Yükseğe çıkacaksa kendisi çıksın, inecekse kendisi insin, kendisini yetersiz hissetmesin diye.