14 Eylül 2011 Çarşamba

Serzenişim Sana Blogger Efendi

Haziran ayından beridir ne zaman sayfanın yukarısındaki minik, şirin, orada öylece duran "Next Blog" sekmesine tıklasam aynı blogları getirip duruyor. Peki, getirsin, o kadar da sorun değil aslında ama getirdiği bloglardan biri pazarlama, diğeri bitki-bahçe bakımıyla ilgili, bir üçüncüsü var ki neyle ilgili olduğunu pek de anlamadım... Sayfayı açıyorsun 1-2 afiş ve altında bir iki cümlelik bir şeyler... Tamam aslında bundan da o kadar şikayetim yok ama hepsine en son taaaa 7-8 ay önce bir şeyler yazılmış. Madem bu kadar millet birbiriyle kaynaşsın etsin diye o "Next Blog" u koyuyorsun, e o zaman bir zahmet aktif olmayan blogları kendi içinde ayır, bir şeyler yap. Bir laf vardır  "Gönülsüz işten götsüz oğlan doğar" diye, bildin mi? Seninki de o hesap Blogger!

Sana birkaç önerim var bu konuyla ilgili... Bloglarda şu Dashboard kısmında mesela seçenekler olsun, blogun hangi temalarla ilgili olduğunu anlatsın, sanat, müzik, moda, edebiyat, çocuk... Ayrıca ben "Next Blog" dediğimde görmek için seçtiğim seçeneklerde işaretlenenleri göreyim filan... O zaman dünya daha güzel bir yer olmaz mı? Ne dersin?

Aslında başka bir konuda daha serzenişim olacaktı sana ama unuttum dua et ki...

Al bu şarkı da sana gelsin Blogger!

3 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

kafa dengi bloggerların izleme listesindeki bloglarda gezinmek gibi bir filtreleme geliştirdim ben, tavsiye ederim.

pisikopati dedi ki...

ben sanıyorum ki bloggera kayıt olma sırasına göre sıralanmış bloglar...yoksa niye hep next blog aynı olsun..benimki de hep aynı blog çünkü. bir nevi komşum yani

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

@ Özgür Ceren, onları ben de yapıyorum da "tembel gençlik" işte =P

@ Pisi, ilk girdiğim zamanlarda ailelerin çocukları için açtığı bloglar geliyordu hep, ardından el işi blogları geldi, ardından, daha çok sosyal konuların işlendiği bloglar geliyordu. 1-2 haftada bir değişiyordu gelen bloglar. Haziran sonu geldi, o zamandan beri kaldı gelen bloglar