13 Eylül 2011 Salı

Ölmeden Önce Mutlaka - Mim

Pek becerikli, puantiyeler prensesi inanirsakolurbence mimlemiş beni. Konu ise "Ölmeden önce mutlaka yapmak istediklerimiz". Bu listeyle sürekli kafamın içinde oynadığım için benim için oldukça zevkli ve eğlenceli bir konu.

Gelelim yapmak istediklerime. Önem sırasına göre dizmediğimi belirtmek istiyorum ayrıca.


-Kişisel sergi açmak. Okurken yapılan işleri zaten sergiliyorsun, herkesle birlikte sergini açmış oluyorsun zaten ama yalnızca 1-2 işle kafanın içindeki dünyayı tam olarak anlatamıyorsun insanlara.

-Skydiving yapmak. Birazcık yükseklik korkum olduğu için taaa tepelerden kendini boşluğa salıp ardından pıt diye paraşüt açmak sanırım bu korkumun önüne az da olsa geçmeme yardım eder ve o anki özgürlük hissi ağzın içindeki krem şanti etkisi yapar.

-Dönemini takip edip, gerekli mercileri kafalayıp, arkeolojik kazılarda çıkan eserleri resimlemek istiyorum. Derseniz ki "E ama Süpersonik, artık fotoğraf makinesi denen bir şey var hem de çok şahane, pek şahane!" demeyin, kırarım! Yok canım kırmam kolay kolay kimseyi. Orada olmak, o olaylara, dönemlere daha yakından tanık olmak vs... Unutulmaz bir olay olur benim için.

-Evcil olmayan bir hayvana dokunmak. Tabii bazı şartlar var; sürüngen sınıfından olmayacak (O korkumu yenmeye hiç niyetim yok), hayvanat bahçesinde olmayacak, zehirliler sınıfından da olmayacak ve uyuşturulmuş da olmayacak. Tüylü olabilir, büyük pençeleri olabilir, haşarı bir hayvan olabilir...


Mimlediklerim: Pisikopati, Uyumayan Ses.

7 yorum:

Uyumayan Ses dedi ki...

benim pek ölesim yok ya, du bakalım biraz düşüniyim :P

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Aman canım ölme zaten! Daha görüp geçirilcek çok şey, tatillerde bakıp bakıp muhabbet ilerletilemeyecek çok kız var!

Uyumayan Ses dedi ki...

yazıyı yazdım fakat içime sinmedi. ne biliyim. yayınlaya tıklayamadım bir türlü. siidim. öyle işte, söyliyim dedim

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Biz biliyoruz da mı yazıyoruz =P

Uyumayan Ses dedi ki...

benimki öyle parlak bir yazı olmadı :D neyse tamam ya!

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Canım ya şaka yapıyorum. Amacım strese sokmak değildi, sadece senden neler çıkacak merak etmiştim=)

Uyumayan Ses dedi ki...

bu gece yayınlıcam, bir gözden geçiriyim hele :) dediğim gibi sizinkiler gibi parlak bir yazı olmadı, neyse yayınlayınca görürsün ;)