27 Ağustos 2011 Cumartesi

Gitmek Dinlemek Lazım

Geçtiğimiz Perşembe günü B. ile Shaft' ta Apsent grubunu dinlemeye gittik. B. de şan dersi aldığından kendi müzik zevkine uyan-uymayan çoğu grubun canlı performanslarını dinlemeyi seviyor. Apsent grubunu ilk keşfettiğinde ise bana anlatırken gözleri parladı çünkü bu grubun vokalinin -özellikle kendi alanı olduğu için- çok iyi olması ve grubun repertuar seçimi özellikle hoşuna gitmişti. Bunların arasında Judas Priest, Helloween, Stratovarius, Manowar gibi ortalama bar gruplarının repertuarlarına ya çok az aldığı ya da hiç almadığı gruplar var. Ayrıca grubun kendi çıkardıkları bir albümleri var ve o albümden "Bana Ölümden Bahsetme" adlı parçalarını çaldılar. Erken kalkmamız gerektiği için sonuna kadar izleyemedik ama kendi albümlerinden başka parçalar da çalmış olabilirler. Ayrıca enstrümanlar da oldukça iyiydi ama çoğu ortalama müzik dinleyicisi gibi -üzgünüm ama- en çok vokale yoğunlaştığımı itiraf etmem gerekiyor. Vokal ise şarkılardaki duyguları bana burada bahsettirecek kadar verebiliyor. Bana gelip "Ben bunları dinlemeye gideceğim; pişman olur muyum?" diye sorduğunuzda "Hiç de pişman olmazsınız. Hatta barlarda kolay kolay bulamayacağınız bir performans izlemiş olursunuz." desem başım ağrımaz. Bu da grubun kendi parçası olan Usandım.


Hiç yorum yok: