10 Ağustos 2011 Çarşamba

Denemece

        
Bu kokteyl tariflerinde ince detaylarla tarif veriyorlar ya; o tarif verenler benimle tanışsa eminim boğazlamak için sıraya girerlerdi. Sadece 1 kadeh bir şey hazırlamak için ikinci kadehe ihtiyaç duyuyorum; onda da "Eh ikincisini de içeceğiz artık n'apalım" diyorum. 2 gündür çeşitli oranlarda deneyip en sonunda karar kıldığım tarife gelinceeeee; (öyle ince detaylar bekleme) kadehin yarısına veriyorum romu, kalan yarısına da sade maden suyuyla elma suyunu ekliyorum, 2 çay kaşığı da limon suyu koyuyorum ohh mis! (Maden suyunun filan soğuk olunca daha iyi olduğunu da hatırlatayım da sonra kızmayın) Aslında tatlı içkileri daha bir seviyorum ama gözüm Jagermeister-rom arasında gidip geldikçe haydi nostalji yapayım diyorum ve Jagermeister' ın kapağını açıp usulca koklayıp kısık bir sesle istemsizce "yeagahmaystaaağğ" deyip yerine bırakıyorum.



Oooooohhh Serin Serin Ne İyi Oldu!

Hiç yorum yok: