5 Ağustos 2011 Cuma

Arkadaş Olmak

Çocukluğumdan beri az-biraz çekingenimdir. 7-8 günlük tatilin son gününde o da karşı tarafın adım atmasıyla arkadaş edindiğimi bilirim. Gerçi zamanla azalıyor ya da geçiyor. Hatta bazen öyle bir geçiyor ki sanki bütün çocukluğumdaki çekingenliğimin rövanşını tek seferde almak istermiş gibi hallere giriyorum. Gerçi bu dediğim sadece insanlara karşı. Onlarca hayvan arkadaşıma karşılık bir elin beş parmağını geçmeyecek insan arkadaşım vardı çocukken.

Hayvanlarla anlaşmak her zaman daha kolaydı. Ne istedikleri ya da ne istemedikleri belliydi, beni ne zaman üzseler mutlaka bir nedeni vardı, en güzeli ne zaman ihityacın olsa mutlaka biri oradaydı. Moraliniz çok bozukken  bakın etrafınıza bir hayvandan yardım isteyin, sevgi isteyin; geri çevirmeyecektir. Aynı şekilde güzel bir gün geçirirken bakın etrafınıza paylaşmak isteyin bir hayvanla gelip size; sizin için ne kadar mutlu olduğunu anlatacaktır.


8 yorum:

Aslı dedi ki...

bu birazda bizim bencilligimiz degilmi? :) onların bize verdiklerine karşı, sadece bir okşama ile yetinmeleri..

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Evet biraz bencillik, ama bu bencillikten kurtulabilmek için yaşam anlayışımızda köklü değişikliklere gitmemiz lazım insanlık olarak. Bu eğer bir anda olacaksa yalnızca çok büyük doğal felaketlerle olur. Yavaş yavaş olacaksa bireysel olarak başlar. Bunun bencillik olduğunun farkında olmaksa önemli bir adım.
Devamıysa başlı başına bir blog konusu.

Jano dedi ki...

Nasıl da sürtünüyo ya, acıkmış o belli

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

@Jano: Kahvaltımın yarısını ona vermiştim zaten, o yemek sonrası sevgi faslıydı=) Ayrıca az ileride maması vardı kediciğin o kafe tarafından verilen, bana da geriye sevmek düştü.

Uyumayan Ses dedi ki...

ya o değil de çok güzel sürtünüyo hehe :D durdum durdum yorum yazasım geldi

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Özellikle kulağın katlandığı çok komik görünüyo =)

Sen de tam 1 ay sonra tekrar yorum yapmışsın. Yorum günlerin filan var galiba?=P

Uyumayan Ses dedi ki...

12 ekimi bekle yorum yapamam şimdi :p

Anindayorum.com (hih_webci) dedi ki...

Sevilmek için neler yapıyor