31 Temmuz 2011 Pazar

"Sevilmeyen Ot" Hızlı Büyür

Bütün bir hafta eve kapanıp çalışıp, e bari bu haftasonu da bir şeyler yapayım dedim ama demez olaydım. Cuma gecesi anlatmaya bloggerlığımın yetmeyeceği çeşitli kavgaların içinde buldum kendimi. Hiçbirinin merkezinde değildim neyse ki. O geceyi keşke erken bitirip evime dönseymişim dedim gecenin sonunda. Hiç sevmem kavgaları, kavgaların içinde bulunduğum ortamda olmasını ama sevilmeyen ot hesabına geldi tam... Aslında kavga içinde bulunduğumuz ortamda çıkmadı tam olarak. Arkadaşın sevgilisi Taksim' e yakın olduğu için gelip kavga çıkarmakta bir mazur görmemiş böylece geldiğinden yarım saat kadar sonra osuruktan nem kapıp ortamdakilere sataşmasaydı mutlu mesut bitirecektik geceyi. Elemanın sevgilisini öylece orada bırakıp gitmesiyle arkadaşımı o halde eve gitmesin diye başka bir arkadaşa götürdüm. Gece 2 de Caddebostan' da bir şeyler yerken geldiler. Olayın sevgilisi merkezli olduğunu hemen anladılar tabii. Bu sefer onlarla da kavga etti falan filan. Gecenin 3 ünde bu kadar kavgadan artık çok sıkıldığımı, bunları konuşmanın ne yeri ne de zamanı olduğunu ve gideceğimi söylememle kavgalarına nihayet son verdiler. Ben de içimden kendi kendime kavga etmeye başladım; "Ne diye evine götürmüyorsun ki kızı? Annesi zaten biliyor sevgilisinin huysuzluğunu!" diye. Sabah kalktığımda annesiyle ablası çok eğlenceli yorumlarda bulundular gerçi. Tabii alışmışlar artık.

Lütfen kimse çıkıp "Eeööö alkol tabii... Normal bunların hepsi" demesin zira o adamın oraya geleceğini öğrendiğim an "Pif huzursuzluk çıkmasa bari" dedim sadece içimden. Bizler gayet normal, eğlenceli bir şekilde doğum gününü kutlarken, sohbet-muhabbet gırla giderken o gece öyle bitmezdi. Bitmemeliydi. Uzuuun zamandır o kadar güzel vakit geçirmemiştim halbuki.

Son söz olarak; n'olur sevgiliniz sadece siz olmadan arkadaşlarıyla eğlenebiliyor diye kavga çıkarmayın. Hatta her ilişkide kişilerin kendine ait alanlarının olması çok önemli, ilişkiye ferahlık getirir. Benden söylemesi.

2 yorum:

blueagenda dedi ki...

insanlara rahatsızlık verme, başka birşey değil

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

Aynen öyle. Bir şeyi o kadar sorun ediyorsan yalnız kaldığında söylersin söyleyeceğini ama İşi gücü eğlendiğine kızı pişman etmek =/