24 Temmuz 2011 Pazar

E Ama?!

Yalnızca iki ay kadar önce bir arkadaşımla konuşurken "bence herkesin hayatının bir ritmi var, ne yaparsa yapsın kafasının içinde bir şarkı döner durmadan, ne yaparsa yapsın o şarkının hikayesini yaşar en zıttını yapmaya çalışsa bile" diye bir cümle kurmuştum. Ardından da benimkinin "You Know I' m No Good" olduğunu itiraf etmiştim. Çoğu insan gibi ben de dünyada en son anlaşabileceğim insanların hayatına girip elimde olmadan yaptıklarımla nasıl değiştiklerini izleyip en sonunda da "ben sana demiştim!" insanına dönüşüyorum. Kendini çabuk harcadığını ama bunu elinde olmadan yaptığını biliyorum aslında. O saçma sapan adama hala nasıl aşık olduğunu da anlıyorum. Elinde de değildi. E ama gerekirse 5 albümlük şarkılar hazırlayıp bütün derdini anlatman lazımdı.
Dünkü Norveç olayı, bugün İskoçya' da karaya vuran, kurtarılamayan 25 balina, Çin' deki tren kazası... Çok fazla ölüm var bugünlerde. Sen de gelmeseydin keşke üstüne.  15 yıl sonra ben ve benim gibiler için geçtiğimiz yolları, aklımızdan geçenleri anlatacaktın. Çünkü birkaç kafiye uydurmaktan daha fazlası gerek bir insanın içindeki ritm olacak şarkılar yapabilmek için.

Hiç yorum yok: