24 Temmuz 2011 Pazar

The Doctor Lies

Clean!
2 haftadır oturup artık bir şeyler üretmem gerekiyor ama final zamanı gelmiş öğrenci gibi yapmadığım iş kalmadı. Uzun zamandır toplamadığım odamı topladım, temizledim, laptopımı düzenledim vs vs vs. Seinfeld dizisinin 3. ve 5. sezonlarını tam izlememiştim; onları indirmeye başladım, Doctor Who' nun tekrar ne zaman başlayacağını araştırdım en sonunda oturup biraz çalışmaya başladım, yarım saat çalıştıktan sonra açtım blogu, dolanmaya başladım oradan oraya.

Seinfeld Wars
Bu arada daha önce Doktor' un 13 rejenerasyon geçirebildiğini, şimdi de 11. rejenerasyonda olduğunu yazmıştım. Geçen gün bununla ilgili bir yazı okudum; o da Doktor' un rakamı tam hatırlamasam da 500 küsur rejenerasyon geçirebildiğini söylediğini ama River' ın "The Doctor lies" lafının da unutulmaması gerektiği yazıyordu. Daha sonra da Doctor Who dizisini neden sevdiğimi düşündüm -ve bu da sanırım çalışmamak için kafamı meşgul etmek amaçlıydı- sonunda Blink, Midnight gibi efsanevi bölümleri gözönünde bulundurarak en sıkıştıkları anlarda bile konuyu çok güzel bağlamaları ve sonucunda "aaa rüyaaaymıııııış" diye bağlamıyor olmalarından dolayı olduğu sonucuna vardım. Rüya veya benzeri şeylere bağlamalarındansa tutarsızlık göstermelerini tercih edeceğimi farkettim. Acı olabilir ama gerçeklerle yüzleşmemin vakti geldi. "Ohhhhh hayır! Çalışmam lazım!"

I said you Clean!
"The Doctor Lies"-River Song

Hiç yorum yok: